Choroby neurologiczne u dzieci: Diagnoza, leczenie i zarządzanie
propagowanie jest efektywną postacią zachęcenia nabywcy do zainteresowania towarem, usługą lub marką. rozgłaszanie oraz zachęcanie do skierowania na dany artykuł to reklama. ma być ona skierowana jedynie na transakcje określonej firmy – sprawdź ANCHOR. Oznacza to, że wytwarzając, a następnie wyświetlając spot promocyjny, można tylko zachwalać, proponować i pokazywać produkt swojej marki, nie porównując z tym samym towarem obcego wykonawcy. Tak wyglądająca forma prezentacji jest zakazana. zakazuje się pokazywać marki konkurencyjnej w swej reklamówce, bez względu na to, czy chcemy tylko o niej wspomnieć, czy też, co jest niedopuszczalne oczernić konkurującą na płaszczyźnie rynkowej jednostkę lub też jej produkt. Można jednak użyć sformułowania o bezkonkurencyjności własnego tworu porównaniu do pozostałych, bez przytoczenia rzeczowych rywali. Łatwiej to tłumacząc,można o własnym produkcie twierdzić lub pisać, iż jest on najlepszy na rynku, że jest numerem jeden, że jedynie taki wyrób sprosta wymaganiom klienta. Nie można tutaj odbiegać odprawdy, ale właśnie ta forma jest legalna.
1. Instrukcje
2. Sposoby na
3. Szczegóły